Monday 19 August 2013

SHAKLEE PERFORMANCE DRINK - HELP KEEP YOU GOING LONGER-AND STRONGER

Shaklee performance Drink dari Shaklee memberikan anda tenaga karbohidrat yang badan anda perlukan untuk daya ketahanan dan juga bendalir dan keseimbangan unit elektrolit untuk membantu mencegah penghidratan.

Ia Diuji dan Terbukti Berkesan

Dalam ujian secara klinikal, Shaklee performance terbukti dapat membantu mengekalkan paras glukosa dalam darah atlit untuk tenaga otot dan paras bendalir bagi penghidratan yang sempurna. Ini ternyata selepas lebih daripada tiga jam pengayuhan dengan menggunakan sepenuh tenaga di dalam makmal, dimana pengayuh-pengayuh hanya mengambil sama ada Performance atau air sahaja. Semasa kelajuan kayuhan dipercepatkan, pengayuh yang meminum Shaklee performance berjaya bertahan sehingga 33 minit manakala yang meminum air hanya dapat bertahan selama 2 minit sahaja.

Memperkenalkan OptiCarb-Rumusan Karbohidrat Unik Shaklee

Hanya Shaklee Performance dapat menyediakan Opti-Crab-terbukti berkesan untuk memberi daya tenaga dan merupakan rumusan unik tiga jenis karbohidrat untuk memberi dan mengekalkan tenaga segera di dalam bentuk yang mudah diambil. Ia mengandungi 25 gram karbohidrat pemebri tenaga dalam perisa orange. Sememangnyam Shaklee performance adalah apa yang badan anda perlukan untuk kekal kuat.


===============================================================
dapatkan dengan CikMAI dengan harga kenyit-kenyit ;)
COD temerloh, maran, shahalam, kuantan, mentakab
================================================================


untuk keterangan lanjut dan order,
please contact cik Mai 0148415424
atau email>> mai.vitabista@gmail.com
ID SHAKLEE : 838619

No comments:

Post a Comment