Tuesday 13 August 2013

Program Global Ambassador


Program Global Ambassador Shaklee (GAP) memberi keistimewaan kepada anda untuk menaja Pengedar Bebas Shaklee di mana-mana negara yang tertubuhnya Shaklee dan memperolehi pendapatan bagi volum JUALAN yang terhasil oleh kumpulan yang dibangunkan oleh anda di negara tersebut. Anda boleh mencapai kesemua ini daripada negara asal anda.



SYARAT-SYARAT

  1. Seseorang Ambassador Global hendaklah seorang pengedar Bebas Shaklee yang berkedudukan baik di Negara Asal mereka.
  2. Bagi pembayaran sebagai pemimpin Perniagaan diatas volum jualan yang dihasilkan oleh pengedar bebas Shaklee di Pasaran Asing, seseorang Global Ambassador hendaklah memenuhi keperluan volum Peribadi dan Volum Kumpulan Peribadi bagi pengekalan pangkat Pemimpin Perniagaan berdasarkan volum daripada Negara Asal mereka sahaja.
  3. Seseorang Global Ambassador hendaklah aktif dan mematuhi syarat-syarat Negara Asal, serta juga syarat-syarat yang berkaitan di mana-mana negara dimana mereka sedang membangunkan sebuah Kumpulan Penajaan, serta juga syarat-syarat Program Global Ambassador, termasuk sebarang pertukaran kemudiannya kepada mana-mana penerbitan tersebut.
Giliran Anda untuk Memperolehi Pendapatan Daripada Seluruh Dunia Sebagai Seorang Global Ambassador.
Sebagai seorang GA, anda akan dibayar (dengan beberapa pengecualian) sama seperti di negara asal anda bagi mana-mana perniagaan yang anda ada di luar negara. Bagi menikmati keistimewaan ini, anda perlu menjadi GA dan seorang Pengedar Bebas Shaklee di negara asal anda. Contohnya, jika anda menaja seorang pengedar Shaklee di Indonesia dan Pengedar tersebut membina sebuah perniagaan Shaklee di Indonesia, anda akan mendapat faedah daripada perniagaan tersebut seperti anda membinanya dinegara anda sendiri. No Borders. No kidding !!

" SAYA ADA MENAJA PENGEDAR BEBAS DI INDONESIA, anda bila lagi?? "


===============================================================
dapatkan dengan CikMAI dengan harga kenyit-kenyit ;)
COD temerloh, maran, shahalam, kuantan, mentakab
===============================================================


untuk keterangan lanjut dan order,
please contact cik Mai 0148415424
atau email>> mai.vitabista@gmail.com
ID SHAKLEE : 838619



No comments:

Post a Comment